Toimitusehdot

teetee SHOP verkkokauppa

Toimitusehdot

Yleistä
Verkkokaupan tuotteiden myyjä on teetee SHOP Oy Porvoo, ( Y-tunnus 3238779-9). Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja muihin EU-maihin. (Jos olet jo tukkuasiakkaamme tai uusi yritysasiakas, täytäthän rekisteröitymislomakkeen asiakastunnuksen luomiseksi: https://b2b.teeteeshop.fi/new_account)

Tuotteiden hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron (24%, kirjat 10%). Tuotteiden hinnat näkyvät verkkokaupassa kappale-,kerä-, vyyhti- tai kartiohintoina. Tuotteiden hinnat eivät sisällä toimituskuluja.

Tuotteiden kuvat ovat mahdollisimman lähellä tuotteen oikeaa väriä. Tuotteen väri voi poiketa näyttöruudulla esitetystä väristä teknisistä syistä. Myös saman värin eri värjäyserien välillä voi olla eroa. Yhtenäisen lopputuloksen aikaansaamiseksi on tärkeää, että työssä käytetty lanka on samaa värjäyserää.

teetee SHOP Oy pidättää oikeuden hintojen ja toimitusmaksujen muutoksiin. teetee SHOP Oy ei vastaa verkkokaupan sivuilla mahdollisesti olevista virheellisistä hinta- ja varastosaldotiedoista tai virheistä käsityöohjeissa.

Tilauksen yhteydessä asiakas sitoutuu kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin ja on velvollinen tutustumaan niihin ennen tilaamista. Vastaamme tuotteita ja tilaamista koskeviin kysymyksiin sähköpostitse ja puhelimitse myymälän aukioloaikoina, puh 019 529 2100 (ma-pe klo 10-17, la 10-15)

Tilaaminen
Tuotteet tilataan teetee SHOP Oy:n verkkokaupasta ja ne maksetaan tilauksen yhteydessä. Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus tilaajaan sähköpostiin. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää toimivaa sähköpostiosoitetta.

Maksutavat yksityishenkilöille
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. teetee SHOP Oy:n verkkokaupassa voi maksaa Paytrailin tarjoamilla maksupalveluilla: verkkopankilla tai Visa, VisaElectron ja MaterCard -korteilla sekä Collector/ Walley lasku- ja osamaksupalvelulla. Käytössä ovat kaikki kotimaiset verkkomaksupankit. Verkkopankkimaksamiseen tarvitset kotimaisen pankin verkkopankkitunnukset. Emme toimita tuotteita postiennakolla.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

www.paytrail.com


Collector lasku- ja osamaksupalvelu/ Walley
Laskutus- ja osamaksupalvelun toteuttaa Collector.

Collector Bankin lasku- ja osamaksuratkaisun uusi nimi on Walley. Maksutavan toimittaja on aiempaan tapaan Collector Bank. Maksunsaaja on sama kuin aiemmin ja maksaminen verkkokaupoissa, joissa kyseinen maksutapa on käytössä, toimii vanhaan tapaan.

Joustoa ja valinnanvapautta – maksa kerralla tai osissa, valitsemassasi tahdissa

Lasku ja tililuotto antavat sinulle lisää aikaa verkkokauppaostostesi maksamiseen. Niitä käyttämällä voit odotella tilauksesi saapumista rauhassa ennen sen maksamista. Maksun voit tehdä joko kerralla laskulla tai pienemmissä osissa tililuotolla, jolloin voit suorittaa kuukausittain sinulle parhaiten sopivan summan ja jakaa maksun enintään 36 kuukauden ajalle.

Laskulla ilmaista maksuaikaa – turvallista ja helppoa asiointia

Laskulla saat aina 45 päivää korotonta maksuaikaa verkkokauppaostoksillesi. Pitkä maksuaika mahdollistaa sen, että ehdit tarkistaa ostoksesi ja tarvittaessa palauttaa sen ennen laskun erääntymistä. Maksuaikaa hyödyntääksesi tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen käy helposti ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 18 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös luottotietosi tarkistetaan Bisnode Finland Oy:n rekisteristä. Maksutapaa voidaan käyttää jopa 5 000 € ostoksiin.

Kun olet saanut myönteisen luottopäätöksen sekä vahvistanut ostotapahtuman, saat laskun ostoksestasi sähköpostiisi. Jos haluat maksaa laskun pienemmissä osissa ja sinulle paremmin sopivalla maksuajalla (1-36 kk), sinun tulee tehdä jatkuvaa luottoa koskeva luottosopimus Collector Bankin kanssa kirjautumalla Omille Sivuille osoitteessa my.walley.fi. Luottosopimuksen allekirjoittamisen yhteydessä sinulle myönnetään luottoraja, joka on käytettävissä myöhempiin ostoksiin luottoehtojen mukaisesti.

Kun sinulla on voimassa oleva luottosopimus, sinun tulee maksaa eräpäivään mennessä vain saamallasi laskulla mainittu vähimmäissumma mutta voit halutessasi suorittaa myös tätä suuremman summan. Sen jälkeen sinulle lähetetään kuukausittain sähköpostitse tililasku, kunnes luotto on kokonaan maksettu. Voit aina halutessasi lyhentää luottoasi myös tililaskulla mainittua vähimmäissummaa suuremmissa osissa.

Luottokustannukset ja luottoesimerkki: Verkkokaupassa sovelletaan kampanjaehtoja, joiden mukaisesti tililuoton korko on 19,2 % nimellisenä vuosikorkona ilmaistuna ja kuukausimaksu on 3,80 € kuukaudessa. Jos myönnetty luottoraja on 1 000 € ja se on kokonaisuudessaan käytetty verkkokaupasta tehtyihin ostoksiin sekä luotto maksetaan takaisin 36 kuukauden aikana, sovellettavilla kampanjaehdoilla todellinen vuosikorko on 30,7 %, luottokustannusten yhteismäärä 433 €, maksettava kokonaismäärä 1 433 € ja maksuerien lukumäärä 36 kpl. Viivästyneistä maksuista veloitetaan lainmukaiset muistutusmaksut ja perintäkulut sekä korkoa viivästyneeltä ajalta.

Collector/Walley asiakaspalvelu maksuasioissa

Laskuun ja ostoksen maksamiseen liittyvissä asioissa saat apua Walleyn asiakaspalvelusta:

Palautusten ja peruutusten käsittely

Kun palautat tai peruutat ostoksesi palautus- tai peruutusaikojen puitteissa kauppiaan antamien ohjeiden mukaisesti, tieto palautuksestasi välittyy Collector Bankille automaattisesti. Jos palautat hyväksytysti osan ostamistasi tuotteista, voit vähentää palautuksen euromäärän jo saamasi laskun loppusummasta. Osissa maksamisen tapauksessa palautuksesi suuruinen summa vähennetään automaattisesti luoton kokonaissummasta, mikä ilmenee seuraavalla saamallasi laskulla.

Jos olet jo ehtinyt maksaa laskun, mutta palautat tuotteen Collector Bank / Walley palauttaa liikasuorituksesi heille ilmoittamallesi tilille. Voit muokata tilinumeroasi tai syöttää uuden tilinumeron my.walley.fi palvelussa. Mikäli palautus liittyy osamaksuun tai luottotiliin, tulee sinun ottaa yhteyttä Walleyn asiakaspalveluun rahanpalautukseen liittyen: muutoin liikasuoritus vähennetään automaattisesti seuraavasta laskustasi.

Luottopäätös

Maksutavan käyttö edellyttää luottopäätöksen tekemistä ja tätä varten sinulta pyydetään henkilötietojasi. Tiedot välitetään tietoturvallisella SLL-/TLS-suojatulla yhteydellä. Luotonmyöntäjä Collector Bank varmistaa henkilö- ja osoitetietojesi oikeellisuuden väestötietojärjestelmästä sekä tarkistaa luottotietosi Bisnode Finland Oy:n luottotietorekisteristä. Saamaasi luottopäätökseen vaikuttaa muun ohella myös mahdollinen historiasi Collector Bankin asiakkaana. Jos saat kielteisen luottopäätöksen, voit kysyä sen syytä Collector Bankin / Walleyn asiakaspalvelusta. Huomaathan, että omaehtoinen luottokielto tai salatut osoitetiedot voivat johtaa kielteiseen luottopäätökseen. Antamasi henkilötunnus tai luottopäätöstiedot eivät tallennu kauppiaan asiakastietorekisteriin.

Tietosuojatiedot

Käsittelemme ja tallennamme henkilötietojasi muun muassa maksutapaa koskevan luottohakemuksen käsittelyä, luottopäätöksen tekemistä, asiakassuhteen hoitamista ja asiakaspalvelua varten. Tietojen rekisterinpitäjänä on Collector Bank AB. Tarvitsemme henkilötietojasi, jotta voimme käsitellä luottohakemuksesi. Pyydettyjen tietojen antamatta jättäminen estää hakemuksen käsittelyn. Lisätiedot omien tietojen tarkistamisesta ja muista oikeuksistasi sekä henkilötietojen käsittelystä ja automaattisesta päätöksenteosta ovat saatavilla osoitteessa: https://www.walley.fi/tietosuojasta.

Luottoehdot

Laskun ja luoton myöntäjä on Collector Bank AB, Lilla Bommens Torg 11, Box 11914, SE-404 39. Lisätietoja www.collector.fi

Saat täydelliset ehdot ja tiedot Collector Laskusta ja Tililuotosta seuraavista linkeistä:

Tarkempi palvelukuvaus: https://www.walley.fi

Yleiset lasku-, tililuotto- ja osamaksuehdot: https://cdn.walleypay.com/terms/Terms_FI.pdf

Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot: https://cdn.walleypay.com/terms/SECCI_FI.pdf

 

Toimitusaika
Postitamme tuotteita arkipäivinä. Maksutavasta ja pankkiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 2-4 arkipäivää laskun maksamisesta.
teetee SHOP Oy varastoi kaikkia verkkokaupan tuotteita. Tilapäisesti jokin tuote voi olla loppu. Pitempiaikaisista toimitushäiriöistä kerromme verkkokaupassa. Mikäli tilaamasi tuote on jostain syystä loppu, otamme sinuun pikaisesti yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla.

Toimituskulut
Tilaukset toimitetaan pakettina. Yli 80,- euron kotimaan tilaukset toimitamme ilman rahtikuluja Postipaketti tai DBSchenker Noutopistepaketti- palveluna. Emme toimita tuotteita postiennakolla. 
 
Kotimaa: (hinnat sisältävät 24% arvonlisäveron)
DBSchenker Noutopistepaketti 4,90 € (nouto lähimmästä Schenker noutopisteestä/pakettiautomaatista)
DBSchenker Kotitoimitus 11,50 € (Kotiinkanto perille)
Posti Postipaketti 6,90 € (Nouto lähimmästä postitoimipaikasta tai Posti-automaatista 2 vrk:n kulutta paketin lähettämisestä) Pakettien säilytysaika 7 vrk.
Posti Kotipaketti 12,00 € (Kotiinkanto perille)
Nouto Porvoo 0€ (Nouto Porvoon myymälästä, Teollisuustie 12A. Saat sähköpostiviestin, kun tilauksesi on noudettavissa)
Nouto Menita Espoo 0€ (Nouto Espoon myymälästä, Yläkartanontie 26. Toimitusaika 2-5 arkipäivää kuljetusliikkeestä riippuen, muiden teetee Shopin ja Menitan välisten lankalähetysten mukana. Saat sähköpostiviestin, kun tilauksesi on noudettavissa.Jos langoilla on kiire, käytä DBSchenker tai Posti -toimitustapaa)
Sähköposti 0€ (valitse Toimitustapa Nouto PORVOO -Tilaus voi sisältää vain PDF-muotoisia käsityöohjeita)

Ahvenanmaa

Posti 11,90 € (0% alv)
 
Muut EU-maat (hinnat sisältävät 24% arvonlisäveron)
Baltina maat 10,90 €
Muut EU maat, vyöhykkeet 1-4, Posti Priority Parcel alk. 19,90 € -45,90 €
 
Muut maat
Posti Priority 18,47 - 45,90 € (0% alv.)
 
Osoitetiedot ja puhelinnumero
Tarkista huolellisesti tilauksen yhteydessä antamasi tiedot, jotta tilaus saapuu perille; osoitetiedot ja etenkin pakettiautomaattilähetyksien osalta antamasi puhelinnumero. Kirjoitusvirhe on tilaajan virhe mikäli se aiheuttaa lähetyksen palautumisen lähettäjälle ja näin ollen emme hyvitä asiakkaalle paketin lähetys- ja palautuskuluja.
 
Vaihto- ja palautusehdot
Kaikilla verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on Suomen Kuluttajansuojalain mukainen 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Koko tilattu tuote-erä on palautettava kokonaisuudessaan alkuperäisessä pakkauksessa. Kaikkien lankavyötteiden ja tuotemerkkien tulee olla paikallaan. Tuotteiden tulee olla täysin käyttämättömiä. Palautuksesta on aina sovittava etukäteen joko sähköpostilla, puhelimitse tai kirjeitse. Tällöin saat tarkemmat yhteystiedot palautusta varten. Asiakas vastaa itse palautuksen kustannuksista. Palautettujen tuotteiden osalta rahat palautetaan heti, kun olemme vastaanottaneet, hyväksyneet ja käsitelleet palautuksen järjestelmässämme. Palautamme summan sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt verkkokaupassamme. Palautus koskee vain tilattuja tuotteita, emme palauta rahtimaksua. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.
 
Reklamaatiot
Mikäli tilaamasi tuote on väärä, vahingoittunut tai havaitset tuotteessa selvän virheen, ilmoita siitä viipymättä joko sähköpostitse, puhelimitse tai kirjeellä. Virheellinen tuote voidaan palauttaa tai vaihtaa ilman kustannuksia asiakaspalautuksena. Mikäli havaitset tuotetta vastaanottaessa, että tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, tee reklamaatio välittömästi Postiin tai DBSchenkerille. Vaihdamme virheellisen tuotteen vastaavaan virheettömään tuotteeseen tai asiakkaan niin halutessa, palautamme kauppasumman. Jos havaitset tuotevirheen vasta neuloessa/virkatessa/kutoessa, lopeta työskentely heti ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse, puhelimitse tai kirjeellä. Säilytä aina kaikki lankavyötteet ensimmäiseen pesuun asti. Reklamaatiot voidaan käsitellä vain jos kaikki käytettyjen lankojen vyötteet ovat tallella.
 
Palautusosoite
Kaikki ennalta sovitut palautukset tulee lähettää osoitteella:

teetee SHOP Oy, Teollisuustie 12A, 06150 PORVOO, FINLAND.

Mukaan tulee liittää kaikki alkuperäiset pakkauslistat, vyötteet, sekä omat nimi-, osoite-, puhelinnumero- ja pankkiyhteystiedot. Asiakkaan vastuulla on tuotteiden huolellinen pakkaaminen palautusta varten.
 
Ota aina ennen palautusta yhteyttä asiakaspalveluumme, josta saat tarkemmat ohjeet palautusta varten. Jos kysymyksessä on relamaatio tai muu värän tuotteen palautus, saat asiakaspalvelustamme postipakettikortin palautusta varten.
 
Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruutus/palautus
Toimipaikasta palautuva, asiakkaan noutamatta jättämä paketti, josta ei ole tehty palautusilmoitusta ei ole varsinainen tilauksen peruutus/palautus. Vähennämme palautumisesta aiheutuvina kuluina tilauksen toimitus- ja palautuskuluja vastaavan summan ennen maksun palautusta.